GENERANT EMOCIONS

Ara tenim la oportunitat de viatjar des  la butaca de la residencia a llocs coneguts, a llocs inimaginables , viure experiències úniques .

També podem emocionar-nos veient paisatges i racons salvatges  dels nostre planeta, i fins i tot de les galàxies.

I perquè no , anar a fer la compra al supermercat, endreçar objectes d’una habitació, fer trencaclosques sense que ens caiguin les peces.

I si vols posar-te en forma  no hi ha res millor que fer servir el programa fit, amb el que pedalant pots passejar per diferents entorns reals, o dissenyats en 3D.

Doncs tot això és possible a través d’unes ulleres de realitat virtual , que tenim  la oportunitat de provar.

La empresa OROI formada per diferents professionals,  entre ells una neuropsicologa,  han creat diferents continguts per entretenir, estimular i fer ho passar d’allò més bé als nostres usuaris.

Les primeres proves han tingut una molt bona acollida : la Emilia ha passejat per el santuari de Montserrat i a escoltat cantar a la escolania . El Josep ha pedalat per Donostia, i ha passejat per els carrers de Tossa de Mar. La Alejandra ha anat al Aquarium, i el Antonio ha estat una estona en un corral voltat de xais i de cabres.

Aquestes, entre d’altres, són les experiències que ens regala aquesta nova eina de realitat virtual.

Innovar, descobrir, gaudir,  no té edat.

Per saber més :  https://www.oroi.info/

Montserrat Aguilar Casacuberta