Sentir-se acollit, acompanyat i respectat
ametlla@fundacioantoniaroura.com
granollers@fundacioantoniaroura.com
Dill-Div 10:00-18:00
Horari atenció telefónica

Granollers

Fundació Antònia Roura
Carrer Nou, 12. 08401 (Granollers)
Telèfon: 93 870 60 91
recepcio.granollers@fundacioantoniaroura.com

veure mapa

L’Ametlla del Vallès

Residència Francesca Roig

Camí de Sant Nicolau, 6. 08480 (L’Ametlla del Vallès)
    Telèfon: 93 843 29 84

recepcio.ametlla@fundacioantoniaroura.com

veure mapa

TRACTAMENT DE LES TEVES DADES PERSONALS Responsable del tractament: FUNDACIÓ ANTÒNIA ROURA NIF: G-08889347 i e inscrita en el Registro de fundaciones sin ánimo de lucro con Nº 267 Adreça postal: C/ NOU, 12. 08401-GRANOLLERS (BARCELONA)
      Telèfon:93 870 60 91 Correu electrònic: granollers@fundacioantoniaroura.com En nom de FUNDACIÓ ANTÒNIA ROURA, li informem que les Dades de Caràcter Personal recollits, seran incorporats a un Fitxer sota la nostra responsabilitat, amb la finalitat de prestar el servei sol·licitat pels nostres clients: enviar-te la informació que necessitis, gestionar la teva comanda o realitzar la facturació del mateix. La base jurídica es deriva de la relació comercial que s’estableix en la compra-venda de productes en la nostra tenda o en la demanda d’informació relacionada. Abans de signar la sol·licitud, ha de llegir la informació bàsica sobre protecció de dades que es presenta en la nostra política de privadesa i les condicions de contractació. Les dades de client proporcionats es conservaran mentre es mantingui la relació comercial o durant els anys necessaris per complir amb les obligacions legals. Les dades únicament se cediran a tercers per a la correcta prestació dels nostres serveis: empresa d’allotjament web i serveis de correus electrònics, gestoria i assessoria per a les obligacions legals. No se cediran en cap cas dades a empreses alienes a FUNDACIÓ ANTÒNIA ROURA. Els usuaris del lloc web podran exercitar davant FUNDACIÓ ANTÒNIA ROURA a qualsevol moment els seus drets d’accés a les dades personals, rectificació, supressió, limitació, oposició, portabilitat de dades i, quan el tractament es base en el consentiment, el seu dret a retirar-ho en enviant un correu a granollers@fundacioantoniaroura.com