Centres

La residència Fundació Antònia Roura és una entitat sense ànim de lucre que ofereix el servei de residència assistida i centre de dia. És col·laborador de la Generalitat de Catalunya i disposa de places col·laboració i places privades de centre de dia i també de residència assistida.

Granollers

Situada al centre històric de Granollers, a pocs metres de la plaça de la Porxada i de l’església de Sant Esteve. És un edifici de tres plantes, amb zona enjardinada, adaptat a les necessitats de les persones grans. Ofereix els serveis de residència assistida per a 51 persones grans, i de centre de dia per a 25 persones.

+ vull saber-ne més

L’Ametlla del Vallès

En un entorn immillorable darrera de la Parròquia de Sant Genis, la residència Francesca Roig ofereix els serveis de residència assistida, llar residència i centre de dia. Disposa de planta baixa, dues plantes i una planta semisoterrada.

+ vull saber-ne més