Enquesta de satisfacció usuaris de centre de dia Francesca Roig

Hem realitzat la enquesta a 11 usuaris que són els que ens podien respondre el qüestionari , dels 13 usuari que tenim en centre de dia representen el 85% dels usuaris .

Enquesta satisfacció

RESULTATS

Conclusions

Els usuaris de centre de dia com podem observar en els gràfics anteriors estan molt contents d’assistir al centre. Els que venien anteriorment manifesten que el menjar esta millor, que les activitats els hi agraden,  i alguns en volen  fer  més.

Estan contents amb els companys de taula i d’activitats, se senten segurs i acompanyats. Alguns d’ells han manifestat que els cap de setmana troben a faltar el servei. En relació aquest tema ens platejarem en un futur  la possibilitat de obrir el centre de dia, els dissabtes i diumenges.

Equip de Qualitat Residencia Francesca Roig

Anna Capdevila