ACTIVITATS PER FOMENTAR LA CREATIVITAT I ELS VINCLES

«La creativitat és l’habilitat d’inventar i desenvolupar idees noves i originals, significa posseir la capacitat de trobar solucions a problemes de forma original i creativa.Hi ha moltes teories i idees sobre la creativitat, per això, per a poder definir-la amb precisió, és necessari considerar: la persona creativa, el producte creatiu, el procés creatiu, l’espai per a crear i les idees mentals, espirituals o transcendentals. El procés creatiu implica la interacció de les funcions següents: pensar, percebre, sentir i intuir.»

Fomentar la creativitat  activa diferents fascetes cognitives ; i el resultat positiu activa pensaments agradables  i sensacions de benestar.

Partint d’un exemple , desenvolupem la creativitat individual i adaptem els procesos de l’activitat a les capacitats de cada persona. Treballem de forma individual i alhora grupal per potenciar els vincles de pertinença, i l’ajuda mutua.

No hi ha edats per experimentar  la creativitat i la curiositat,

Montserrat Aguilar i Casacuberta

Psicòleg