Estrenem web a la Fundació!

Des d’aquest mes de juny la Fundació té una nova web on trobareu tota la informació actualitzada i tots els detalls per poder-vos posar en contacte amb nosaltres!

A partir d’ara ens podeu escriure a

GRANOLLERS: granollers@fundacioantoniaroura.com

AMETLLA: ametlla@fundacioantoniaroura.com

En aquest espai per a residents i famílies trobareu totes les novetats, notícies i comentaris del que anem fent entre tots.

Esperem que us agradi!

2 Comments:

• francesca i elvira /

hola i gracies per poder gaudir de la nova web. ja em fet el xafarder

• Maika Martín Díaz /

Haig de dir que desde que he conegut la feina que es fa a la fundació, la implicació a l’hora de fer les coses, vist desde dintre, per part de totes, el meu concepte que tenia com de Residencia hi ha canviat totalment a positiu i molt bo.

He tingut l’oportunitat de compartir aquesta experiència, amb molt bones companyes, sentir la seva implicació amb la seva feina, entendre cada situació personal de cada usuari de manera individual i única, fer-me sentir una mes de l’equip amb la recompensa de l’aprenentatge i el més important el somriure d’un avi o àvia.

Només dir-vos moltes gràcies a totes!!!