Sentir-se acollit, acompanyat i respectat
ametlla@fundacioantoniaroura.com

granollers@fundacioantoniaroura.com

Dill-Div 10:00-18:00
Horari atenció telefónica

El nostre personal

El treball de tot l’equip té per objectiu, millorar, mantenir o acompanyar en les pèrdues als nostres residents. Per fer-ho possible treballem en equip i periòdicament es realitza una valoració integral de cadascun dels residents per tal d’establir el pla individualitzat d’atenció.

Procurem implicar a les famílies en la cura dels residents, i fomentem la seva participació en les activitats lúdiques i informatives que organitzem. Per l’atenció als serveis hotelers disposem de un equip format per netejadores, bugaderia i cuina.

Servei cuina : Empresa EUREST S.L.

Servei neteja : RAMCOM I RAMSIS

Professionals :

Direcció : Montserrat Aguilar i Casacuberta

Administració  : Carme Aguilar / Dolores Rodriguez

Serveis infermeria : Immaculada Rico/Elisabeth Amorós ( Najla Mohamed

Serveis Socials, dinamització cognitiva i rehabilitació : Tania Ruiz/Anna Capdevila/ Maria Mauri/ Natalia Busquets

Servei Atenció i suport a les ABVD: David A./Carmen A. / Roxana A./ Tania H/Karen S./ Anna Isabel R./Angeles F./ Josefa R./ Maite H./Cristina G./Nieves L./Anissa L. / Ainoa R./Maria H./Ylenia N./Ruth G/ MOnica O./ Monica P. /Blanca /Imma/Isabel M/ Rosa M  / Edgar P/ Cio D.