Carta als Reis d’Orient

Estimats Reis,

Gaspar, Baltasar i Melciora

Estem molt contents de rebre’ls a casa nostra , a la residencia Francesca Roig de la Fundació Antònia Roura.

Hem passat un any molt dificil per culpa de la pandemia del coronavirus , ens hem tingut que  separar de les families, hem perdut companys , hem tingut que mantindre  distàncies, i estar  lluny dels que més estimem.

Les persones que treballem aquí  hem arriscat la nostre salut, hem fet mans i manigues perque tot sortis bé.

Tot això ens ha fet veure que el més important es tenir la salut, gaudir de cada moment que ens regala el dia, deixar de banda les enmistats, el orgull que no ens porta enlloc;  i viure el millor possible en la nostra comunitat.

Perque aquesta pandemia ens ha ensenyat que ningu es salva, ric o pobre : s’han infectat joves, grans , actors, presidents… i  això ens hauria de servir  per ser més humils i gaudir de les coses senzilles que ens dona la vida.

Per això, ses majestats els Reis d’Orient  us demanem per aquest any 2021:   salut per encarar aquesta pandemia, força per no defallir en els moments dificils, i amor per estimar a tots el que ens envolten i poder gaudir força temps de tots plegats.

Gràcies Ses Majestats