Com ens financem?

logo trans llumLa despesa corrent es finança amb les quotes que paguen els residents, tant els que són subvencionats per la Generalitat com els que ingressen per la via privada.

Aquestes quotes resulten ser insuficients per garantir les millores, reformes i adequacions constants que requereixen els dos centres.

Totes aquestes inversions es poden realitzar gràcies a les aportacions voluntàries de subscriptors, l’aportació mensual de la Fundació Adolfo Muntaña, donatius, llegats de persones vinculades i de persones que estimen i confien en la nostra institució.

La finalitat de la Fundació és garantir la bona atenció i el manteniment dels seus serveis a tots els residents per igual, independentment de la seva capacitat econòmica.